Här är min nya blogg!!!

Egentligen tänkte jag bytt blogg redan i Februari om ni ser inlägget längre ner men sen blev det aldrig av, Men nu har jag tagit tag i saken ! Har inte varit så nöjd med blgger gillar inte deras vilkår riktigt !!

Denna bloggen kommer jag visa upp min scraping i!

Nu kommer det nog vara ganska lugnt med det ett tag framöver för Måns killen tar mer tid än vad jag kunnat minnas att så små barn gör! Så har jag tur hinner jag sitta vid datan en stund varje dag! Men så har jag massa annat som ska göras så scrapig och data är för tillfället nerlagt ;) Men jag kommer ju komma tillbaka :)
Lägger upp en bild på det senaste projektet som jag gav min pappa när han fyllde år från alla hans barnbarn .. :)


Ha lite tålamod! så är ni snälla!!



Kommentarer
Postat av: mormor

Okey då är det bara att vänta men jag kollar i ditt album ofta. Kram

2009-10-26 @ 15:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0